zondag 4 oktober 2009

Kort nachtje!



Vannacht sliep ons buurmeisje hier,ze is net zo oud als Aylin en die twee spelen regelmatig samen.
Dikke pret natuurlijk,Na het gebruikenlijk gekeet ,was het rond tienen stil en sliepen ze.
Aylin wil eigenlijk nooit in haar eigen kamer slapen maar een met vriendinnetje samen natuurlijk wel,dus had ik m,n bed helemaal voor mezelf(dacht ik),om half5!vanmorgen stonden de dames ieder met knuffel onder hun arm in mijn slaapkamer.Ze waren klaar met slapen zeiden ze en hadden honger.
Heb ze nog een uurtje bij mij in bed genomen,maar dat was geen succes.
Dus rond zessen heb ik ze maar meegenomen naar de huiskamer en ze achter de t.v gezet(lang leve cartoon network,die 24 uur lang uitzend!).

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha herkenbaar! Ik slaap ook bijna nooit alleen...soms liggen ze er 's ochtends alledrie bij ;)
Gezellig voor Aylin dat haar vriendinnetje kwam logeren!

Anoniem zei

Ik kan niet reageren op je nieuwe log....dit was mijn reactie...kan hem niet verzenden daar...
Ik zie helaas niet heel je layout er valt een stuk in het midden weg :(
Maar wat ik zie ziet er goed uit, zeg!!
Succes hier!

maaike zei

Quincy mag alleen nog maar bij me slapen als Pierre nachtdienst heeft!
Jordan de kat houd mijn voeteinde al altijd bezet en Tweety(de andere kat van 19 weken) slaapt gelukkig in een bench.
Als er logeetjes komen is dat altijd ten koste van je eigen nachtrust hè?!hahaha\

dx Maaike

Hippiescraps zei

Hoi Conny,

Wat naar dat iemand misbruik heeft gemaakt van foto's van je dochter! Jammer dat je dan over moet gaan tot maatregelen om je privacy te beschermen. Het is steeds weer zo'n gedoe.

Maar je andere blog ziet er super uit!

Groetjes, Jeanine

Anoniem zei

Kate komt er bij ons niet meer tussen! Dan wil ze namelijk de nacht daarop ook weer, en daarna ook weer en om teleurstellingen te voorkomen mag ze helemaal niet meer. Alleen maar 's ochtends als ze net wakker is.