zaterdag 3 oktober 2009

Heel vervelend

Er is iemand die een foto van mijn oudste dochter van m,n blog geplukt heeft en in zijn eigen faceboek gezet heeft,dit is heel vervelend en ik moet nu ook gaan bedenken hoe mijn blog te gaan beveiligen om dit soort dingen te voorkomen.
Tot dusver heb ik nog niets anders kunnen bedenken dan deze blog met een wachtwoord te gaan beveiligen een een nieuwe blog op te zetten voor mijn producten..
Jammer want ik heb hier best veel lezers en moet dan van voor af aan beginnen..

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh wat vervelend!! Ik ken dat ja...sommige mensen...moeilijk wat je dan moet ja...ik heb naast mijn scraplog ook een privelog en daar werk ik inderdaad ook met een wachtwoord of priveberichtjes ( punt.nl)
Heeft diegene jouw foto's al verwijderd nu?
Succes!

maaike zei

Hè gatverdamme!:(( Wat een vage personen lopen er toch op de wereld rond zeg!
Je gaat meteen nadenken waar je allemaal foto's hebt geplaatst,want van forums enz kunnen ze ze natuurlijk ook halen hè?! Naar hoor!

dx Maaike

Anoniem zei

Meen je niet!! Jeetje, wat vervelend. En wat een geluk dat je erachter kwam. Ik zag laatst ergens een designer die de foto had gebruikt van Vinnie Pearce haar dochter zonder toestemming, wat denken die mensen wel!
zijn de foto's nu wel weg??
Sterkte!

TINEKE REINDERS zei

wat vervelend. waarom doen die mensen dat, en wat voor zin heeft het om foto;s van een op facebook te zetten.Ik heb daar eigenlijk nooit zo over gedacht, dat iedereen dat er af kan halen, stom,