dinsdag 6 oktober 2009

Kinderen..

Gister had ik ons buurmeisje om op te passen,ze was hier donderdag om samen met Aylin  te spelen ,vrijdag wilden ze ook samen spelen en zaterdag was ze aldoor aan het ruzie maken met haar moeder ,en die vroeg of ik haar kon nemen  en dus bij ons kon slapen omdat zij eff haar rust nodig had ,Maandag was ze bij ons omdat haar moeder afspraken had ,van half negen tot half acht .
Vandaag kwam er een ander vriendinnetje bij Aylin spelen haar vader was nog niet thuis dus of ze haar na het eten konden ophalen,t,is nu  half negen en ik zie nog geen ouders....
Morgen komt hetzelfde vriendinnetje weer omdat ze samen op turnen zitten en ik altijd breng...
Ben nu een beetje moe van kinderen,doordat ik uit het kinderwerk kom denken mensen dat ik het altijd leuk vind,meestal is dat ook zo maar heb mijn handen vol in m,n eentje aan drie van mijn zelf..

1 opmerking:

maaike zei

Oef!Dat komt me heel bekent voor!
Mensen denken sowiezo als je thuis bent dat je wel op kan passen en ik werd eerst ook door jan en alleman als oppas gebruikt. Op een peuterspeelzaal helpen en de overblijf doen hielp daar niet aan mee!
Ik let nu alleen nog op vrijdag tussen de middag op 1 vriendinnetje van Quincy en voor de rest sporadisch op andere kids.Maar dan wel in wisselwerking!
Tegen alle andere mensen heb ik gewoon gezegd dat mijn gezondheid er voor zorgt dat ik geen baan heb en dat ik niet voor de lol thuis zit en de boodschap is wel begrepen nu!:))

dx Maaike