zaterdag 5 september 2009

T,is gelukt!

Mijn Pc wilde echt elements niet meer openen,dus wat moest ik nu?Dacht dat ik designen wel kon vergeten.
Maar had nog een oude laptop waarvan de ventilatie niet goed werkt en dus steeds uitslaat doordat ie te warm wordt .Nu hoeft zo,n Pc bij elements niet heel hard te werken als er genoeg ruimte is.
Maar ik moest em eerst formatteren en dat lukt niet want elke keer als ik dat probeerde sloeg alles uit door over verhitting.De oplossing was een zak diepvries erwtjes ..heb daar gewoon bovenop gezet . Na het formatteren windows en elements erop gezet .Het duurde uren
maar ik kan weer verder!
Kan op deze P.C niet internetten ,maar op de andere wel ,staan nu twee laptops op tafel,staat wel professioneel:) Nu toch maar sparen voor een nieuwe want ik wil zo graag met CS4 aan de slag.
Ik kan in iedergeval morgen weer verder!

1 opmerking:

Anoniem zei

Diepvrieserwtjes hahahaha was ik nooit opgekomen!!!