vrijdag 4 september 2009

computersh****t!

Ben bezig geweest met Cs4 ,die heb ik voor een redelijke prijs kunnen kopen via de school van de kinderen ,wist wel dat het uren duurde om op te starten ,maar had een action gekocht om zelf de slechte pixels te verwijderen uit mijn elementen.Cs4 maakt ergens in mijn pc zulke enorme bestanden,dat alles is volgelopen.
Ben de hele middag bezig geweest om dingen te verwijderen zodat in ieder geval elements weer zou draaien ,maar heb met domme hoofd ook de googletoolbar(met al mijn favorieten)verwijderd.M,n Pc loopt op z,n einde,hij leegt z,n prullenbak niet meer ,maar een nieuwe zit er nu echt niet in.
Beter nieuws is dat mijn nieuwe kit create in de winkel staat!
Ik ben nog opzoek naar nieuwe CT members ,dus wie heeft intresse?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohh balen!! Dat kun je nu net niet hebben! Hopelijk draait alles snel weer...ik heb ook net photoshop SC4
hoop niet dat mijn pc ook vastdraait!
Maar ik zou wel graag bij je CT-team willen horen...moet ik je mailen?

Succes met je pc!

TINEKE REINDERS zei

jeetje wat vervelend Conny. maar je kits zijn echt super. ik hoop dat ik een beetje aan je verwachtingen voldoe.

Anoniem zei

Getver, ik haat het als mijn computer niet doet wat IK wil!! Veel sterkte!!