maandag 14 september 2009

Aylin




Dit weekend was ik alleen met de jongste naar de camping.


Hazal en Roos hadden allebij een feestje en dit was de eerste keer dat ik ze samen alleen thuisliet.


Het seizoen op de camping is bijna afgelopen en er is voor hen daar weinig meer te beleven,maar Aylin vind het nog steeds heerlijk en loopt de hele dag buiten ,het is dan ook moeilijk om haar op de foto te zetten ik zie haar alleen maar terug als ze honger heeft!


Toch nog wat plaatjes geschoten en ik zag ineens dat mijn kleintje ,niet meer klein is!

5 opmerkingen:

TINEKE REINDERS zei

nee kleine kinderen worden groot he. mooie foto Conny.
En het was niet mijn hond die is overleden, maar de hond van mijn pleegdochter, maar ik laat haar honden wel veel uit, dus een klein beetje mijn honden ook.

Anoniem zei

Mooie foto!! Wat heb je gedaan om zo'n mooie bruine tint te krijgen op je foto?? Mooie dochter!!!

Anoniem zei

Prachtige foto van een hele mooie dochter!
Hoe oud is ze als ik vragen mag?
En ben jij ook alleen met je drie kids?
Nieuwsgierig he...;)
Ik ben alleen en mijn kids zijn 8, 7 en vier en een half.

maaike zei

Zo herkenbaar die verhalen over je kids!
En de foto's zijn prachtig! Aylin is een schatje!
DX Maaike

Anita007 zei

mooie fotootjes Conny,
ga even op jouw blog neuzen, gezellig!