dinsdag 21 juli 2009

Roosje terug en we missen Hazal!







Roos is donderdagnacht teruggekomen van haar vakantie (om half 4 s,nachts),ze heeft het fantastisch gehad maar voelde zich heel ziek en had koorts,niet zo gek natuurlijk na 12 dagen feesten ,weinig slaap en junkfood.
Het grappige was dat nadat we een uurtje aan de keukentafel hadden gezeten ze zich stukken beter voelde.Lekker het veilige gevoel van thuis doet ook wat!
Die nacht is er weinig meer van slapen gekomen althans door mij ,want het kind zelf sliep een gat in de dag.

Hazal zit in Istanbul en belt elke dag,ondanks dat ik haar op het hart druk dat niet te doen omdat de telefoonrekening straks schrikbarend hoog zal zijn ,maar ze zegt dan ,maar Mam ik heb je vandaag nog helemaal niet gesproken!
Ben vandaag druk geweest voor digitop3 met de kits van Jopke ,er waren geen assignments voor deze week dus ben ik zelf aan de slag gegaan met wat ik mooi vond en Jopke is een van favoriete designers.
Dat is ook zo leuk van digitop3 je hebt als CT member heel veel vrijheid en mag werken met wat jou het beste ligt.

Geen opmerkingen: