woensdag 15 juli 2009

Nog maar een kind over..
















Hazal is vertrokkken en inmiddels veilig geland in Istanbul,daar blijft ze een paar dagen en vliegt dan naar Iskenderun.
Ze was superzenuwachtig het is ook best spannend als je 13 bent en alleen gaat vliegen,vannacht stond ze naast mijn bed en wilde toch graag wel bij mij slapen.Maar ze heeft helemaal zelf alles ingepakt en alles paste prima in haar koffer(wat haar grote zus nooit lukt,die heeft altijd ruimte te weinig).
Ik ben zo trots op haar dat ze ze zolang en ver van huis durft tegaan!
Ik was de rest van de dag volkomen de kluts kwijt..begin aan iets en vergeet halverwege waar ik mee bezig was ,dus ben maar gaan internetshoppen!
Jopke (digitop3)heeft een hele mooie nieuwe kit uitgebracht met fantastische wortart
Verder heb ik nog wat dingen bij Oscraps gekocht,daar kan ik mijn geld altijd wel kwijt!

Geen opmerkingen: