dinsdag 6 januari 2009

weinig geschreven






Ik heb de laatste tijd eigenlijk alleen maar layouts geplaatst en zowat niks geschreven.Dat komt omdat het afgelopen jaar eigenlijk voor mij een vervelend jaar was waarin er veel tegenzat.Maar goed ik wil dat nu loslaten een nieuw jaar en een nieuw begin.
Het allereerste goede van dit jaar is dat we bezig zijn met een nieuwe caravan!
Nu hebben we twee tourcaravans,maarmijn twee oudste meiden nemen letterlijk steeds meer ruimte in beslag(Roos is inmiddels 1,80).
In een stacaravan heb je toch meer een soort van huiskamer waar het makkelijker is om met z,n allen te zijn zonder dat we bijna niet kunnen bewegen.
Verder heb ik mij voorgenomen weer meer te fotograveren,deze week was ik m,n p.c aan het nalopen op foto,s om mee te scrappen en kwam erachter dat ik bijna niets nieuws meer had,dus camara weer standaard in mn tas mee!

Geen opmerkingen: