dinsdag 20 januari 2009

weekend ,circus elleboog en vegetarisch eten...




Hazal wil geen vlees meer eten ,dat vind ik oke ze is nu in de leeftijd dat ze wil experimenteren met wie ze is en wat ze wil.Ik vind het ook eigenlijk wel bij haar passen ,al jaren is ze sponsor van het WNF en kids for animals ,dus was ik er niet erg verbaasd over.Ik ben een beetje gaan onderzoeken wat er dan voor alternatieven zijn als je geen vlees op tafel zet en dan toch wil zorgen dat de kinderen de juiste voedingsmiddelen binnen krijgen.Zo heb ik dit weekend sushi gemaakt(de kids vonden het geweldig,maar ik niet) en hebben we pompoen soep gemaakt.Het geeft wel weer een creatieve draai aan mijn koken.

Aylin had dit weekend een feestje bij circus elleboog,geweldig!
De kinderen komen om twee uur binnen en om half 5 is er een voorstelling voor de ouders en in die tweeenhalf uur mogen de kinderen oefenen in wat zij graag willen en na afloop is er een show voor de ouders.Aylin koos lopen op een grote bal,en het ging echt heel goed!

Geen opmerkingen: