zaterdag 2 juni 2007

(nog)geen siloutte

Heb de silouette niet kunnen kopen.,,
Vanmorgen wel naar de winkel gefietst,het was prachtig weer dus met de bakfiets,maar dat viel toch een beetje tegen met twee kinderen erin .Toen we daar kwamen stond de gereserveerde er nog wel,maar die stond daar inmiddels al weken en na een telefoontje zei degene die em besteld had dat ze waarschijnlijk vanmiddag zou komen,zo niet mochten ze hem verkopen .Dus ik terug naar huis en om half vijf gebelt of ie er nog stond en ja hoor die mevrouw was em nog niet op komen halen .Kinderen achter de tv gezet en ze op hun hart gedrukt rustig te blijven zitten en weer op de fiets.Bleek dat ze in de tussentijd dat ik onderweg was gebelt had dat ze woensdag kwam.Beetje stom van mij ik wil maar niet aan de gsm,anders had ik dat hele stuk niet voor niks hoeven fietsen,maar ik vond het ook wel raar dat iemand zonder aanbetaling of iets die dat ding weken laat staan daar dan nog recht op heeft.
Maar goed dat is hun winkelbeleid.Na vanavond even goed doorzoekn heb ik alsnog een winkel gevonden die hem wel op voorraad heeft en besteld.Met een beetje geluk heb ik hem dan eind volgende week in huis.
Heb vandaag wel lekker veel papier gekocht en een aantal dingen uit de Elsie lijn.
Ben er vanmiddag meteen mee aan de slag gegaan en het zijn hele leuke spullen ,heel fris van kleur,leuke designs maar toch een beetje te af voor mijn smaak.Ik heb dan het gevoel dat het een beetje opplakken wordt als ik veel uit een lijn gebruik en m,n eigen creativiteit er niet echt meer in kwijt kan.Morgen maar es proberen om het te combineren met wat ander papier.

1 opmerking:

Mandy zei

Wat raar dat ze bestellingen zo lang laten staan! Dan kunnen de mensen die het echt willen het niet eens kopen!