maandag 11 juni 2007

baby foto,s



Lekker weer aan zee geweest dit weekend,het was vrijdag heel warm ,maar zaterdag viel een beetje tegen,erg bewolkt,dus een lekker dagje lui geweest veel gelezen(kom ik thuis ook bijna niet aan toe).Gister kwam het zonnetje wel door en hebben we op het strand gegeten.Een vriendin die ook op de camping staat heeft een kleinkind gekregen en die mocht ik dit weekend fotograveren.Prachtig die kleine handjes en voetjes!
Ik wil deze week proberen om een canvas te maken met een van de fotos.

2 opmerkingen:

Mandy zei

Wow wat een mooie foto's! Lijkt me erg leuk een canvas ervan!

Ik heb mijn nieuwe spulletjes gekocht bij de Scrapotheek omdat zij de enige zijn die Bam Pop papier en stempels verkopen, en die wilde ik zo graag hebben! De bestelling ging heel soepel en ik kreeg er zelfs 2 bedeltjes cadeau bij :)

Jackie zei

Ik vind het prachtige foto's...

En zou idd een mooie foto voor op een canvas zijn...