donderdag 21 januari 2010

fouten op de harde schijf



Had iets raars ,m,n bestandnamen op de harde schijf waren veranderd ,en niet meer te openen,
Windows kon dat reparen ,maar ben nu heel wat kits kwijt en alle layouts van 2009 van Aylin.
Gelukkig waren mijn foto,s niet aangetast.
Ben dus nu heel hard en toch weer met veel plezier aan het scrappen,om haar foto boek te bestellen van 2009.
Was vast van plan het 365-project weer op te pakken ,maar omdat ik ook nieuwe kits aan het maken ben dan echt tijd tekort

2 opmerkingen:

Jeanine zei

Hoi Conny,

Wat naar, had je misschien een programmaatje verwijderd, waardoor je de bestanden niet meer kon openen?

Tip: zet alles op een externe harde schijf en brand vervolgens alles nog eens op DVD's....als er dan ooit weer eens zo iets gebeurt, dan heb je in ieder geval twee back-ups en ben je je spullen niet kwijt.
Wat een werk om alle LO's weer te moeten maken! Ze zijn wel prachtig trouwens!

Groetjes, Jeanine

Moniek38 zei

Ik herken het probleem, opeens herkende de computer de programma's niet meer (ook niet op het buroblad) en moest alles er opnieuw opgezet worden. Dat heb ik latne doen, want ik kreeg er de zenuwe van! Het bleek een virus te zijn (iets nieuws)