zondag 21 juni 2009

Lang niet geschreven

Het is een hele nare periode geweest voor ons gezin.
Er is iemand overleden die ons heel na stond en onze hele wereld stond er van op zijn kop.
Gister was ik jarig en mijn hoofd stond er helemaal niet na ,maar om voor de kinderen alles zo normaal mogenlijk te laten doorgaan ,hebben we het binnen ons gezin toch een beetje gevierd.
Ik ben trouwens vreselijk verwend door ze ,ik heb allemaal nieuwe makeup spulletjes gekregen en...een tekentablet!
Heb vanmorgen een mask gemaakt ermee ,maar het is nog best moeilijk.
Als er intresse is voor mijn mask,laat het even weten,dan zet ik em tussen mijn freebies(t,is nog wel een eerste uitprobeersel)

Wat wel heel leuk is ,is dat ik ben aangenomen als C.T member bij Joyce Paul(Funky Playground Designs)
Ze maakt prachtige dingen ga maar es kijken op:http://queenofscrapz.blogspot.com/

1 opmerking:

maaike zei

Nogmaals gecondoleerd,heel veel sterkte de komende tijd!

En nog gefeliciteerd met je verjaardag evengoed! Ik ben volgende week jarig en een tekentablet stond ook bovenaan mijn verlanglijstje, maar heb juist gisteren tegen Pierre gezegd dat ik dat maar even van de baan schuif, denk niet dat ik er al aan toe ben! Welke heb jij????
Kom maar op met die mask, ben rueze nieuwsgierig!:))

Gefeliciteerd met je nieuw dtplek, gaaf zeg!!
dx Maaike