woensdag 27 mei 2009

scrappen



Afgelopen maandag was het zo mooi weer dat ik met de twee jongsten een extra dagje op de camping ben gebleven ,Ik vind het heerlijk als het er heel stil is en kom dan helemaal tot rust.
S,morgens naar het strand geweest en we waren op een enkele wandelaar na alleen

De afgelopen dagen ben ik in de weer geweest met het C.T werk voor digitop3 en m,n eerste layouts staan op internet ,ik begin er nu een beetje in te komen ,maar net als vaak als ik al even niet met scrappen bezig ben geweest voel ik mezelf als een klein kind in een nieuwe speeltuin en weet niet waar ik als eerste mee aan de slag zal gaan.
Maar mijn dag was helemaal goed vandaag toen ik een berichtje van een van mijn meest favoriete designers had ,waarin ze schreef dat ze mijn layout heel mooi vond!

Geen opmerkingen: