dinsdag 14 april 2009

scrap kit sweet



We zijn weer terug van een heerlijk weekend aan zee.
Had m,n laptopje mee en heb een nieuwe kit gemaakt.
Kom helemaal niet meer aan scrappen toe ,zo leuk vind ik het ontwerpen van kits!
Hij is te downloaden via de onderstaande link.
Ik heb nog steeds niet kunnen vinden hioe ik direkt kan doorlinken dus het is weer even een kwestie van plakken en knippen.
Ik zou het zo leuk vinden als degene die mijn spulletjes kunnen gebruiken ,mij laten zien wat ze ermee gemaakt hebben.Veel plezier ermee!




http://www.4shared.com/dir/12596200/a0717956/sharing.html

1 opmerking:

maaike zei

Ohhh deze is nog gaver!
Ik had spyware op mijn pc, dus vrijdag de hele boel leeggehaald en alles moet weer opnieuw!:(
Dus nog niks gemaakt met je kit, ben nu'echt'aan het scrappen voor een workshop voor zondag.
Zodra ik wat maak met je kits laat ik het je zeker weten meteen zien!!:))
Was trouwens zaterdag op de camping, heb Aylin wel gezien, jou niet!
dx Maaike