dinsdag 3 maart 2009

wat een dag!

Vandaag moest ik werken en omdat ik Atilla naar de huisarts had gestuurd,eerst Aylin naar school brengen.Op m,n werk Ato gebeld wat de huisarts had gezegt,bleek hij met spoed opgenomen via de eerste hulp op de afdeling hart bewaking.Die pijn op zijn borst was toch verontrustend dus lag hij weer aan de hartfilmpjes.Doordat hij niet mocht bellen en er niemand in de zaak op de hoogte was heb ik vanuit m,n werk geregeld dat we toch gewoon open konden zijn.Vanavond mocht hij na een beetje duwen toch thuis slapen maar hij moet vrijdag weer terug omdat er bij inspanning toch wat problemen zijn.
Best stressig dus.
Vanavond had ik een oudergesprek op Hazal,s school wat ik ook niet wilde uitstellen dus was ik uiteindelijk pas om half negen thuis.
Wat een mazzel dat ik zo,n grote dochter heb die thuis direct alles oppakt en zorgt dat er op zo,n dag toch gewoon avond eten op tafel staat.

Geen opmerkingen: