maandag 2 februari 2009

ochtendstress





Vanmorgen helemaal verkeerd opgestaan.
Roosje had vandaag een opdracht van het castingburo en moest daarvoor om half 6 opstaan.Doordat het licht van de hal doorschijnt in onze kamer was ik ook wakker,meestal kan ik goed tegen vroeg opstaan maar ik was vanmorgen echt heel duf.
S,morgens doe ik alles op de automatische piloot ,iedereen wakker maken ,helpen geodriehoeken of sokken zoeken,ontbijt maken rotzooi opruimen enz , maar op zo,n dag als vandaag moet ik bij alles nadenken en was bijna Aylins gymtas vergeten.
Uitgerekend vandaag was het filter van de wasmachine verstopt,dus moest al het water er uitgehaald worden.Maar goed iedereen is nu de deur uit en ik zit nog steeds een beetje versuft naar mijn eindeloos lange to-do lijstje van vandaag te kijken....

Geen opmerkingen: