vrijdag 19 september 2008

Dit was mijn vrije dag



Ben sinds afgelopen week weer aan het werk,niet omdat ik er nu zo,n zin in had maar omdat de rekeningen boven m,n hoofd groeien.Hazal had een dislexytest (kost een hoop geld) ,Roos gaat met school naar Barcelona ..(ookduur),schoolboeken die tegenwoordig gratis zijn moeten eerst betaald worden,enz..Dus ben weer voor drie dagen per week aan de slag gegaan om de grootste gaten te dichten.Atilla mag en kan voorlopig echt nog niet werken en ik doe de zaak dus ook,maar vandaag ben ik thuis en wilde scrappen maar als je drie dagen weg bent geweest willen de kids...aandacht dus heb ik m,n papier weer opgeruimd en ben er...
Wat wel heel fijn is dat mijn man die vroeger echt niet op de kids wilde passen ,er nu helemaal fulltime is..hij brengt naar school, ruimt op ,geeft de schoonmaakster instucties,en als ik thuis kom van mijn werk staat het eten klaar,daar kan ik dan weer helemaal blij van worden..

Geen opmerkingen: